.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفع تصرف ۱۰۱ هزار مترمربع از اراضی ملی مازندران
۱۰۱ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهر‌های خرم آباد و سوادکوه رفع تصرف شد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: یکی از پرونده‌های مهم با مساحت ۵۱ هزار مترمربع واقع در منطقه ولمرود خرم آباد مورد اجرای حکم خلع ید و قلع و قمع اعیانی قرار گرفت و به طور کامل آزاد سازی شد.

او می‌گوید:آزادسازی اراضی ملی و رفع تصرف از منابع طبیعی را از جمله برنامه‌های مهم دادگستری مازندران است.

به گفته حجت الاسلام اکبری در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه در احیای حقوق عامه، دستگاه قضایی استان با هرگونه دخل وتصرف و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی و عرصه‌های طبیعی برخورد جدی می‌کند.
آزادساری ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه

حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: با ورود و جدیت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سواد کوه و همکاری منابع طبیعی و نیروی انتظامی ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در روستا‌های لا کوم، لرزنه، امام زاده حسن، کچید، اوریم، اتو، میارکلا، اجت، انگریزم وچرات آزاد سازی و به عرصه ملی بازگشت.

او می‌گوید: همه مسوولان استان باید دغدغه صیانت از اراضی ملی و انفال را داشته باشند و به محض اطلاع از هرگونه سوءاستفاده و تجاوز به این اراضی، ضمن پیگیری موضوع با دستگاه قضایی همکاری کنند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان از نظارت دقیق دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی این استان بر پرونده‌های مرتبط با تمامی حوزه‌ها خبر داد.

به حجت الاسلام اکبری پرونده‌های قضایی که توسط دستگاه‌های مرتبط در این خصوص مطرح می‌شود به صورت مستمر مورد رصد و پیگیری دبیرخانه قرار می‌گیرند تا بدون هرگونه اطاله دادرسی به سرعت تعیین تکلیف شوند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.